• Wiele lat doświadczenia

    Wiele lat doświadczenia i niezbędne wyposażenie gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług. U nas nic nie pozostaje przypadkowi. Dostęp do fabrycznych danych gwarantuje długotrwałą eksploatację po naprawie.

  • Żaden model nie ma przed nami tajemnic

    Czy to najnowszy model, czy zabytkowy, u nas znajdzie najlepszą obsługę. Wszystkie auta traktujemy jak własne. Dysponujemy dostępem do najlepszych części na rynku, a dla klientów "budżetowych" oferujemy części o najlepszym współczynniku jakość/cena.

  • Elektronika

    Oferujemy kompleksową obsługę sterowników silnika, immobilizerów i innych komponentów elektronicznych. Posiadamy w ofercie "czyste" sterowniki do silników benzynowych i diesla.

  • Części

    Nie musisz tracić czasu na poszukiwanie części. Gwarantujemy dostęp do najlepszych części w konkurencyjnych cenach. W przypadku braku dostępności części, dysponujemy zapleczem umożliwiającym regenerację lub dorobienie wymaganych podzespołów.

  • Pełne wsparcie

    Nawet w przypadku problemów beznadziejnych, u nas znajdziesz pomoc. Bez generowania zbędnych kosztów i problemów. Bierzemy "na siebie" wszystkie problemy.

F.L.AR-ITAL

Serwis samochodów włoskich

  tel: 577-622-027             tel: 602-240-284

 flar_ital@op.pl

Niedbale z 3.2

Jakim cudem to auto dojechało do nas z Szczecina, nie wiemy ale po naprawie dojedzie zapewne w wiele różnych miejsc. Wyliczając grzechy jakiegoś ASO, można wymienić najważniejsze:

  • brak wiedzy o modelu AR - źle poprowadzone wiązki, ogólnie bałagan pod maską,
  • kwiatek sezonu - pomylenie wałków rozrządu, ssący zamiast wydechowego i vice versa (ponoć mieli blokady),
  • na szybko usunięte skutki kolizji zaworów z tłokami - nie wymienione oringi magistrali olejowej spowodowały jezioro oleju w widłach cylindrów,
  • źle ustwaiony rozrząd, żadnej z blokad nie dało się założyć.....
  • uszkodzone gwinty od góry do dołu, chyba jakiś silnoręki składał auto,
  • ogólne druciarstwo znane raczej z programów TV niż z praktyki,

 

 

Naprawa objęła:

  • osiowanie bloku - niestety blok ze stopu aluminium jest na tyle miękki, że po założeniu nowych panewek głównych wału nie da się obrócic. Niestety blok odkształca się na tyle mocno że każde V6 o mocy ponad 200KM wymaga tej operacji....
  • kompleksową obróbkę głowic, naprawa prócz płaszczyzny objeła także wymianę uszczelniaczy zaworowych i zapewnienie szczelności zaworów (docieranie lub frezowanie)
  • polerowanie wału, liczne rysy groziły nienajlepszym łożyskowaniem tych złożeń,
  • osiowanie korbowodów, wbrew obiegowym opiniom, łeb korbowodu może stać się owalny,
  • montaż z zastosowaniem nowych panewek, pierścieni tłokowych i uszczelek, każdy uszczelniacz także został wymieniony na nowy,
  • w skrzyni biegów wymieniliśmy uszkodzone łożysko wałka sprzęgłowego, teraz silnik na luzie pracuje cicho....